Fortnite Battle Royale Maçları Çok Daha Büyük Olabilirdi

tarafından
109
Fortnite Battle Royale Maçları Çok Daha Büyük Olabilirdi
  • Epic Games’in CEO’su Tim Sweeney, Fortnite’ın yayınlanmadan önce Battle Royale için çok daha büyük maçları test ettiğini açıkladı.
  • Sweeney’e göre Epic Games, tek bir Fortnite maçında 200 oyuncuya izin verecek lobileri test ediyordu; boyutun küçültülmesinin ana nedeni sunucu gerginliğiydi.
  • Sweeney ayrıca Fortnite’ın gelişim süreci hakkında daha fazla bilgi paylaşarak oyunun farklı adalarını ve 2017’den bu yana büyümesini anlattı.

Epic Games’in CEO’su Tim Sweeney’in yakın zamanda yaptığı bir röportaj, Fortnite’ın başlangıçta ana oynanışında 200 oyunculu maçlara yer vermeyi planlamış olabileceğini öne sürüyor. Oldukça popüler olan battle royale oyunu, 2017’deki ilk lansmanından bu yana geçen yedi yıl boyunca oyuna çok sayıda yeni güncelleme ve mekanik eklendi. Epic Games, birçok etkinliği boyunca birçok yeni silah ve mekanizmayı tanıttı; crossover’lar genellikle benzersiz silahlar ekliyor. Fortnite. Ancak bir Epic yöneticisinden gelen yeni bilgiler, ana oynanışın çok farklı görünebileceğini ortaya koyuyor.

Fortnite’ın ana oynanışı genellikle 100 kişilik oynanışa sadık kalsa da Epic Games, oyunu oynamanın farklı yollarını sıklıkla araştırdı. Fortnite’ın geçen ay tanıtılan “Yeniden Yükle” oyun modu, lobinin boyutunu küçültüyor ve 40 oyuncunun daha hızlı bir oyun tarzıyla mücadele etmesini sağlıyor. Epic Games ayrıca 2022’de yeni bir oynama yolu olarak “Sıfır Yapı” modunu da piyasaya sürerek oyunun yapım mekaniğini ortadan kaldırdı ve Fortnite’ın silah oyunlarına daha fazla odaklandı. Şimdi Epic Games’in CEO’su oyunun hurdaya çıkarılan versiyonu hakkında daha fazla ayrıntı paylaşıyor.

Epic Games CEO’su, Fortnite’ın Başlangıçta 200 Kişilik Lobileri Test Ettiğini Açıkladı

ComicBook tarafından bildirildiği üzere Epic Games’ten Tim Sweeney, Fortnite’ın oyun yayınlanmadan önce hurdaya çıkarılan eski bir sürümü hakkında daha fazla ayrıntı paylaştı. Sweeney, Fortnite’ın başlangıçta, battle royale tam olarak başlatılmadan önce tek bir maçta 200 oyuncuya izin verecek lobileri test ettiğini iddia etti. Sweeney’e göre potansiyel 200 kişilik maçların iptal edilmesinin ana nedeni, büyük maçların oyun sunucuları üzerinde oluşturduğu baskı ve Epic’in sunucularının muazzam yük altında çökmesiydi. Epic Games CEO’su, büyük maçların lansmandan ne kadar süre önce iptal edildiğini doğrulamadı.

Sweeney, Fortnite’ın o dönemde 200 oyunculu lobi kapasitesinin olmadığını vurgularken, Fortnite’ın gelişim süreci hakkında daha fazla ayrıntı paylaştı. Sweeney, Epic’in sunucularının devasa bir açık dünya olarak tüm adaları gerektiği gibi destekleyememesi nedeniyle Fortnite’ın içeriğini birden fazla farklı adaya ayırmanın nedenini ayrıntılarıyla anlattı. Sweeney’in ifadeleri ayrıca Epic Games’in günümüz sunucularının 200 oyunculu maçları destekleyebileceğini öne sürdü ancak Epic Games oyun moduyla ilgili herhangi bir ayrıntıyı doğrulamadı.

Fortnite’ın 200 kişilik maçları hiçbir zaman gün yüzü görmeyecek olsa da battle royale’in geçişleri yeni içerik eklemeye devam ediyor. Fortnite kısa süre önce Karayip Korsanları geçişini piyasaya sürdü ve Jack Sparrow ve Kaptan Barbossa gibi karakterlere dayanan birden fazla görünüm ekledi. Fortnite geçişi ayrıca oyuna, diğerlerinin yanı sıra “Şişedeki Gemi” ve “Korsan Topu” da dahil olmak üzere birkaç yeni öğe ekledi. Her ne kadar 200 kişilik maçlar gündemde olmasa da Fortnite’ın birçok iş birliği, sevilen battle royale oyununa yeni deneyimler getirmeye devam ediyor.