- Deadlock’un Ekim 10 Yaması: Sıralı Mod ve Ses Yasakları Geliyor
- Deadlock Güncellemesindeki Kahraman ve Eşya Dengelemeleri: Rekabetçi Oyun Dinamiklerini İyileştiriyor
- Deadlock’un Ekim 10 Yaması: Harita Ayarlamaları, Arayüz İyileştirmeleri ve Oynanış Geliştirmeleri
Deadlock’un Ekim 10 yaması, oyuna önemli yenilikler getiriyor. Sıralı Modun eklenmesi, kahraman ve eşya dengelemeleriyle birlikte, genel oyun deneyimini zenginleştiriyor. Ayrıca, güncelleme kapsamında harita ayarlamaları ve genel oynanış iyileştirmeleri de bulunuyor.
Valve, Deadlock’u resmi olarak Ağustos ayında tanıttı ve şu anda yalnızca mevcut oyunculardan davet alanlar kapalı beta sürecine erişim sağlayabiliyor. Resmi çıkışına rağmen, oyun Steam’de hızla büyüyen bir oyuncu kitlesine ulaştı. Bu başarının arkasında, düzenli güncellemeler ve Eylül 29’daki önemli yamada yapılan hata düzeltmeleri yatıyor.
Valve, önceki Deadlock güncellemeleri üzerine inşa ederek Ekim 10 yamasını yayımladı. Bu güncelleme, yeni Sıralı Modu tanıtıyor ve önemli değişiklikler içeriyor. Sıralı Moda erişim için oyuncuların en az 50 oyunu tamamlamış olmaları ve ses veya metin yasakları gibi davranışla ilgili kısıtlamaları bulunmaması gerekiyor.
Sıralı kuyruk, başlangıçta yalnızca solo oyunlara açık olacak ve oyunculara yerel saat dilimlerine göre günlük olarak 13:00-16:00 ve 19:00-22:00 saatleri arasında sunulacak. Oyuncular, altı seviyeden oluşan 11 madalya arasından birine göre eşleştirilecek ve bu madalyalar maçlar sırasında görüntülenecek. Madalyalar, her Salı saat 20:00 GMT’de güncellenecek ve oyuncuların önceki hafta en az yedi oyun oynaması gerekecek.
Sıralı kuyruk, 15 Ekim’de açılacak ve ilk madalyalar 22 Ekim’de verilecek. Oyuncular, madalya geçmişlerini gösteren bir panel de erişim sağlayacaklar.
Deadlock’un Son Güncellemesindeki Kahraman Dengelemeleri
Deadlock’un en son yaması, çeşitli kahramanlarda önemli değişiklikler getiriyor. Abrams’ın temel sağlığı 600’den 570’e düşerken, sağlık her boon başına hafif bir artış gösterdi. Bebop, Yapışkan Bombası’nın büyüme potansiyeliyle birlikte uzatılmış bir kanca menziline sahip oldu. Dynamo’nun Kuantum Dolanıklık yeteneğinin bekleme süresi arttı, buna karşın Lady Geist, Müttefiklerine Hayat Emme yeteneğini sırayla kullanma imkanına sahip oldu.
Warden ise Alkimya Şişesi için azalmış bekleme süreleri ve artan hasar ile güçlendirildi. Diğer kahramanlarda yapılan değişikliklerle birlikte, bu güncellemeler oyun dinamiklerini iyileştirmeyi ve rekabetçi bütünlüğü korumayı hedefliyor.
Deadlock’un en son yamasında, çeşitli eşya kategorilerinde kayda değer değişiklikler yapıldı. Silah eşyaları için, Monster Rounds’un NPC’lere karşı hasarı azaltıldı ve birçok silahın bekleme süreleri ve hasar çıktıları ayarlandı. Ayrıca, bazı eşyalar için mermi kapasitesi ve hasar ölçeklendirmeleri iyileştirildi.
Oynanış ve harita değişiklikleri, birliklerin saldırı menzilleri, Guardian hasar ölçeklendirmeleri, çeşitli kamp için yeniden doğma süreleri ve teleport işlevselliğinde iyileştirmeleri içeriyor. Genel değişiklikler arasında yeni bir atış modu, kullanıcı arayüzü (UI) yanıt verme iyileştirmeleri ve birçok hata düzeltmesi yer alıyor.
Bu güncellemeler, Deadlock’un oyun deneyimini zenginleştirmeyi ve rekabetçi dengeyi sağlamayı amaçlıyor.
Deadlock Ekim 10 Yama Notları
Sıralamalı mod eklendi
Erken geliştirme sırasında Sıralamalı’ya farklı bir yaklaşım deniyoruz, gelecekte bunu yinelemeyi umuyoruz. Bu modun odak noktası, oyuncuları birincil odak noktasının oyun kalitesi olduğu oyunlara katılabilecekleri belirli zaman aralıklarına yoğunlaştırmak olacak.
Bu moda girebilmek için 50 oyun oynamış olmanız gerekir. Davranışla ilgili herhangi bir kısıtlamanız varsa (ses/metin yasakları, kötüye kullanım bildirimi, vb.), bu moda giremezsiniz.
- Sıralı Kuyruk: Şu anda yalnızca solo olarak mevcut. Her gün 13:00-16:00 ve 19:00-22:00 saatleri arasında açıktır. Farklı zaman dilimlerinden en uygun olanı seçebilirsiniz; bu seçimi haftada bir değiştirme hakkınız vardır.
- Sunucu Ataması: Oyuncular, bulundukları bölgede en iyi ping’i sağlayan sunucuya otomatik olarak atanır.
- Eşleştirme: Bu modda yalnızca aynı madalyaya sahip oyuncularla eşleştirileceksiniz. Toplamda 11 madalya ve her birinde 6 seviye bulunmaktadır; madalya ve seviyeler sıralı maçlarda görüntülenecektir.
- Madalya Güncellemeleri: Her Salı saat 20:00 GMT’de, oyuncuların performansını hesaplayan bir algoritma çalıştırılacak. Madalyalar, haftada bir güncellenecek ve bu, daha doğru bir beceri değerlendirmesi sağlamak için geniş bir maç verisinin analizine olanak tanıyacaktır.
- Madalya Elde Etme: Haftalık sıralama için en az 7 oyun oynamanız gerekmektedir. Eğer önceki haftada 7 oyun oynamadıysanız, madalyanız tanımsız olarak işaretlenecek ve yeterli oyun oynayıp yeni bir madalya kazanana kadar bu şekilde kalacaktır.
- Sıralı Kuyruk Açılışı: Sıralı kuyruk, 15 Ekim Salı saat 20:00 GMT’de açılacak. İlk madalyalar ise 22 Ekim Salı saat 20:00 GMT’de verilecektir.
- Madalya Geçmişi: Oyuncular, önceki madalyalarının geçmişini gösteren bir panelle erişim sağlayacaklardır.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Kahraman Değişiklikleri
- Temel Sağlık: 600’den 570’e düşürüldü.
- Her Boon için Sağlık: 32’den 34’e artırıldı (toplam 1048 vs 1046).
- Düzeltmeler: Omuz saldırısı hassasiyeti ile ilgili hatalar düzeltildi; böylece beklenenden fazla dönüş yapılması engellendi.
- Seismic Impact: Küçük nesneleri hafifçe hareket ettirmek için çok az bir hareket imkanı sağlandı.
- Yapışkan Bombası:
- Büyüme oranı 2.5%’ten 4%’e artırıldı.
- Öldüğünde 2 yığın kaybediyor.
- Maksimum yığın sayısı 15 olarak belirlendi.
- Kanca:
- Menzil 25 metreden 30 metreye çıkarıldı.
- Artık düşman askerlerini de vurabiliyor, onları anında öldürüyor.
- Kancanın köşelerden oyuncuları yakaladığı bazı durumlar düzeltildi.
- Hiper Işın:
- Hareket yavaşlatma oranı %30’dan %25’e düşürüldü.
- Süre, Ruh Gücü ile ölçeklenmiyor.
- Süre 8 saniyeden 10 saniyeye artırıldı.
- Uppercut:
- İniş alanında %15 Ateş Hızı yavaşlatması uyguluyor, bu etki 5 saniye sürüyor. Ruh Gücü ile ölçekleniyor (0.2).
Deadlock Ekim 10 Yaması: Dynamo Kahraman Değişiklikleri
- Kuantum Dolanıklık:
- Bekleme süresi 12.5 saniyeden 15 saniyeye artırıldı.
- T3 yeteneği artık bekleme süresini 4 saniye azaltıyor.
- Kinetik Darbe:
- T2 araç ipucu düzeltildi; sadece mermi hasarını etkilediği netleştirildi, yakın dövüş hasarını etkilemediği belirtildi.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Grey Talon Kahraman Değişiklikleri
- Ok Döngü Süresi: 0.45 saniyeden 0.55 saniyeye artırıldı (toplam DPS değişmedi).
- Ok Yağmuru: Alternatif atışın hemen ardından yere düşmesine neden olan hata düzeltildi.
- Yönlendirilmiş Baykuş: Atış sırasında yakın nesnelerle çarpışmasına neden olan hata düzeltildi.
- Ateş Hızı: Artık Ruh Gücü ile ölçeklenmiyor.
- Temel Mermi Hasarı: Ruh Gücü ile ölçeklenmeye başladı (0.1).
- Yönlendirilmiş Baykuş: Öldürme için 3 saniyelik grace süresi 4 saniyeye çıkarıldı. Hata düzeltildi; grace süresi, hedefin sadece ölmesi durumunda geçerli olacak şekilde ayarlandı.
- Hareket Hızı: Artık Ruh Gücü ile ölçeklenmiyor.
- Temel Dayanıklılık: 3’ten 4’e artırıldı.
Haze Değişiklikleri:
- Sabitlenme: Maksimum yığın sayısı 30’dan 40’a çıkarıldı.
- T3 Sabitlenme: +0.2’den +0.15’e düşürüldü.
- Mermi Dansı: Artık +15% Ateş Hızı sağlamıyor.
- Mermi Dansı Temel Yeteneği: Her atışta 2 Hedef Vurması sağlıyor.
- Mermi Dansı Temel Yeteneği: Artık +25% Kaçınma sağlamıyor.
- Mermi Dansı T3: +40% Kaçınma ve +2 Mermi Dansı Hızı veriyor.
Infernus Değişiklikleri:
- Katalizör Hasar Artışı: %25’ten %20’ye düşürüldü.
- Katalizör T3 Hasar Artışı: %15’ten %20’ye artırıldı.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Ivy Kahraman Değişiklikleri
Ivy Değişiklikleri:
- Kamera Pozisyonu: Varsayılan kamera pozisyonu iyileştirildi.
- Take Flight Kontrol Tuşları: Artık Vindicta’nınkine benzer şekilde ayarlandı.
- Duvara Yakın Kontrol Sorunları: Take Flight sırasında duvara yakınken yaşanan bazı kontrol sorunları düzeltildi.
Lady Geist Değişiklikleri:
- Essence Bomb: Birden fazla hedef vurulduğunda bazı birimlerin beklenenden fazla hasar almasına neden olan hata düzeltildi.
- Hayat Emme: Artık müttefik kahramanlar üzerinde alternatif olarak kullanılabiliyor.
- Çift Dokunuş Koruması: Hayat Emme için anlık iptalleri önlemek amacıyla çift dokunuş koruma eklendi.
- Malice Yavaşlama Süresi: 6 saniyeden 4 saniyeye düşürüldü.
- Malice Artış Süresi: 16 saniyeden 13 saniyeye düşürüldü.
- Malice Yığınları: Artık rakip olarak üzerinizde kaç tane Malice yığını olduğunu görebiliyorsunuz.
Lash Değişiklikleri:
- Temel Mermi Hasarı: 10’dan 9’a düşürüldü.
- Flog İyileşmesi: Kahramanlar için iyileşme %80’den %70’e, düşmanlar için %30’dan %25’e düşürüldü.
Deadlock Ekim 10 Yaması: McGinnis Kahraman Değişiklikleri
Deadlock Ekim 10 Yaması: McGinnis ve Mirage Kahraman Değişiklikleri
McGinnis Değişiklikleri:
- Ruh Direnci: Artık +%25 Ruh Direnci yok.
- Mermi Direnci: Şimdi +%15 Mermi Direnci mevcut.
- Mini Taretler:
- T1, artık +1 şarj sağlamıyor.
- Süre 30 saniyeden 24 saniyeye düşürüldü.
- Bekleme süresi 30 saniyeden 24 saniyeye düştü.
- Sağlık ölçeklenmesi %30’dan %20’ye düşürüldü.
- Yeniden şarj süresi 5 saniyeden 3 saniyeye düştü.
- Atış menzili 15 metreden 20 metreye çıkarıldı.
- Düşman askerleri/ nötr birimlere karşı hasar azaltımı %40’tan %50’ye artırıldı.
- Hedeflere karşı hasar azaltımı %60’tan %70’e artırıldı.
- Ricochet’in Mini Taretler üzerinden sekmesini engelleyen hata düzeltildi.
- Mini Taretlerin doğma süresi 1 saniyeden 0.25 saniyeye düşürüldü.
- Mini Taretlerin atış gecikmesi 0.35 saniyeden 0.2 saniyeye düştü.
- Ağır Bombardıman: Etki alanı 4.5 metreden 5 metreye artırıldı.
Mirage Değişiklikleri:
- Tornado: Artık mesafe için bir menzil kullanıyor, seyahat süresi yerine (menzil artışına göre ölçeklenir).
- Ateş Scarabları: Daha önce vurulmuş düşmanlar, sonraki scarab mermisinin içlerinden geçmesine izin veriyor.
- Djinn’in Mührü: Temel hasar 16’dan 12’ye düşürüldü.
- Djinn’in Mührü: Ruh gücüyle ölçeklenme 0.4’ten 0.55’e artırıldı.
- Djinn’in Mührü: Ortaya çıkma süresi 2 saniyeden 3 saniyeye artırıldı.
- Yolcu: Artık kanal sırasında kameranızın hedefe hareket etmesini sağlıyor.
- Yolcu T1: Şimdi “+2 m/s” (önceden -20s bekleme süresi).
- Yolcu T2: Şimdi “-30s bekleme süresi” (önceden +2 m/s).
- Yolcu T3: Ateş hızı %20’den %30’a artırıldı.
Mo & Krill Değişiklikleri:
- Kombinasyon T1: Artık Kanal sırasında +%30 Mermi Direnci sağlıyor (önceden -28s bekleme süresi vermiyordu).
- Kombinasyon Bekleme Süresi: 95 saniyeden 75 saniyeye düşürüldü.
Paradox Değişiklikleri:
- Mermi Büyümesi: Her boon başına 0.33’ten 0.45’e artırıldı.
- Zaman Duvarı: Mermi süresi 1 saniyeden 0.7 saniyeye düşürüldü.
- Zaman Duvarı Hatası: Atış sırasında aşağı bakarken Zaman Duvarı’nın doğmamasına neden olan hata düzeltildi.
- Paradoxical Swap: Bekleme süresi 48 saniyeden 65 saniyeye artırıldı.
- Paradoxical Swap Menzili: 30 metreden 25 metreye düşürüldü.
- Paradoxical Swap T1: Artık bekleme süresini 15 saniye azaltıyor.
- Paradoxical Swap T3: Menzili 20 metre artırıyor.
- Pulse Grenade: Etki alanı 7 metreden 6 metreye düşürüldü.
- Pulse Grenade Hasar Artışı: Her yığın için %5’ten %6’ya artırıldı.
- Pulse Grenade T3: Artık Hasar Artışını 2% artırmıyor.
- Pulse Grenade T3: Her patlamada etki alanını 1 metre artırıyor.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Vindicta Kahraman Değişiklikleri
Revert Değişiklikleri:
- Son Değişiklikler: Yakın zamanda yapılan düşüş hasarı değişiklikleri geri alındı.
- Düşüş Menzili: 58 metreden 64 metreye artırıldı.
- Mermi Hasarı Büyümesi: Her boon başına 0.79’dan 0.55’e düşürüldü.
- Uçuş Süresi: Artık Ruh Gücü ile ölçeklenmiyor.
- Uçuş T2: Uçuş süresini 6 saniye artırıyor.
- Bonus Hareket Hızı: Temel üzerine eklenen hareket hızı artık %50 etkinlikle ölçekleniyor.
- Mermi Direnci: Artık -%10 temel mermi direnci yok.
- Sağlık Büyümesi: Her boon başına 20’den 15’e düşürüldü.
- Silah Döngü Süresi: 0.22’den 0.26’ya artırıldı (DPS, yukarıdaki değişiklikler hesaplandıktan sonra aynı kalacak şekilde yeniden ölçeklendi).
- Stake Süresi: 2 saniyeden 1.75 saniyeye düşürüldü.
- Assassinate Bonus Ruhlar: Artık güvencesiz.
- Uçuşta Ateş Etme: Uçarken ateş etme hızı artık yere benzer bir etkiye sahip.
- Hava Hızlanması: Uçuşta hava hızlanması biraz azaltıldı.
- Crow Familiar: % hasar, Mid Boss’u etkilemiyor.
Viscous Değişiklikleri:
- Goo Ball: Artık Eterik Kayma sırasında vurma etkisini tetiklemiyor.
- Üstün Dayanıklılık: Goo Ball ile çalışmayan dash sayısı düzeltildi.
- Goo Ball Stun Süresi: 1 saniyeden 0.7 saniyeye düşürüldü.
- Splatter Temel Hasarı: 100’den 90’a düşürüldü.
- Splatter T2: +70’ten +60’a düşürüldü.
- Splatter Ruh Hasarı Ölçeği: 1.5’ten 1.9’a artırıldı.
- Instant Cast: Puddle Punch için çalışmayan hata düzeltildi.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Warden Kahraman Değişiklikleri
Warden Değişiklikleri:
- Alchemical Flask:
- Bekleme süresi 14 saniyeden 12 saniyeye düşürüldü.
- Hasar 55’ten 65’e artırıldı.
- T1: Artık +1 Dayanıklılık Azaltma sağlıyor.
- T2: Artık +50 Hasar sağlıyor.
- Son Durum:
- Kanal süresi 2.2 saniyeden 2 saniyeye düşürüldü.
- Menzil 12 metreden 13 metreye artırıldı.
Wraith Değişiklikleri:
- Kart Hile: Ruh ölçeği 1.2’den 1.1’e düşürüldü.
- Kart Hile: Melee ile üretim %50 azaltıldı.
Yamato Değişiklikleri:
- Güç Kesmesi: Bekleme süresi 8.5 saniyeden 10.5 saniyeye artırıldı.
- Güç Kesmesi T2: Artık bekleme süresini 2 saniye azaltıyor.
- Gölge Dönüşümü: Artık mermi ve ruh direnci vermiyor.
- Gölge Dönüşümü Süresi: 4.5 saniyeden 4 saniyeye düşürüldü.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Eşya Değişiklikleri
Silah Eşyaları:
- Monster Rounds:
- NPC’lere karşı hasar %35’ten %30’a düşürüldü.
- Restorative Shot:
- Hasar %8’den %7’ye düşürüldü.
- Basic Magazine:
- Mermi kapasitesi %24’ten %26’ya artırıldı.
- Melee Charge:
- Bekleme süresi 10.5 saniyeden 16 saniyeye artırıldı.
- Long Range:
- Mermi artışı %20’den %25’e yükseltildi.
- Tesla Bullets:
- Ruh ölçeği 0.13’ten 0.16’ya artırıldı.
- Alchemical Fire:
- Artık diğer el bombaları gibi davranıyor ve duvarlardan sekmiyor.
- Temel DPS 45’ten 55’e artırıldı.
- Toxic Bullets:
- Birikim süresi artık %15 daha yavaş.
- Frenzy:
- Düşük HP eşiği %40’tan %50’ye yükseltildi.
- Ricochet:
- Menzil 14 metreden 11 metreye düşürüldü.
- Silencer:
- Ruh Gücü 12’den 18’e artırıldı.
- Vampiric Burst:
- Aktif durumda eklenen mermi miktarı +%50’den +%75’e artırıldı.
- Bekleme süresi 37 saniyeden 34 saniyeye düşürüldü.
- Spiritual Overflow:
- Artık +%20 Ateş Hızı vermiyor.
- Aktifleştirildiğinde +%35 Ateş Hızı sağlıyor.
- Aktifleştirilen Ruh Gücü 45’ten 50’ye artırıldı.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Vitality Eşyaları Değişiklikleri
- Healing Rite:
- Yenilenme süresi 17 saniyeden 19 saniyeye artırıldı (toplam iyileşme değişmedi).
- Extra Regen:
- Yenilenme miktarı 2.8’den 3’e artırıldı.
- Mermi kapasitesi %8’den %10’a yükseltildi.
- Extra Stamina:
- Dayanıklılık iyileşimi %14’ten %16’ya artırıldı.
- Ateş Hızı %7’den %6’ya düşürüldü.
- Artık +25 Sağlık veriyor.
- Extra Health:
- Silah Hasarı %5’ten %6’ya artırıldı.
- Enduring Speed:
- Hareket hızı bonusu 1.4’ten 1.1’e düşürüldü (tüm kahramanların hareket hızı 0.3 artırıldı).
- Yavaşlama direnci %40’tan %35’e düşürüldü.
- Restorative Locket:
- Ruh Direnci %8’den %10’a artırıldı.
- Artık +1 Sprint sağlıyor.
- Return Fire:
- Bekleme süresi 25 saniyeden 30 saniyeye artırıldı.
- Aktif mermi direnci %25’ten %20’ye düşürüldü.
- Health Nova:
- Ruh Gücü +4’ten +6’ya artırıldı.
- Combat Barrier:
- Silah Hasarı %25’ten %22’ye düşürüldü.
- Fortitude:
- Sağlık +300’den +325’e artırıldı.
- Lifestrike:
- İyileşme, yakın dövüş hasarının %55’ten %65’e çıkarıldı.
- Superior Stamina:
- Dayanıklılık iyileşimi %20’den %25’e artırıldı.
- Veil Walker:
- Majestic Leap:
- Bekleme süresi 23 saniyeden 26 saniyeye artırıldı.
- Rescue Beam:
- Atış menzili 36 metreden 32 metreye düşürüldü.
- Leech:
- Silah Hasarı artışı %15’ten %20’ye çıkarıldı.
- Ruh Gücü +12’den +18’e artırıldı.
- Siphon Bullets:
- Mermi başına HP çalma 45’ten 50’ye artırıldı.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Spirit Eşyaları Değişiklikleri
- Extra Spirit:
- Ruh Gücü 9’dan 10’a artırıldı.
- Ammo Scavenger:
- Ruh Gücü Başına Soul miktarı 2’den 1’e düşürüldü.
- Maksimum Yığın sayısı 10’dan 20’ye çıkarıldı.
- Withering Whip:
- Artık +50 Sağlık sağlamıyor.
- +100 Mermi Kalkanı veriyor.
- Bekleme süresi 26 saniyeden 22 saniyeye düşürüldü.
- Cold Front:
- Bekleme süresi 34 saniyeden 28 saniyeye düşürüldü.
- Mystic Vulnerability:
- Escalating Exposure ile yığılma sorunu düzeltildi.
- Slowing Hex:
- Yavaşlama %30’dan %25’e düşürüldü.
- Improved Spirit:
- Ruh Gücü +23’ten +28’e artırıldı.
- Improved Burst:
- Maksimum Sağlık hasarı %9’dan %7’ye düşürüldü.
- Knockdown:
- Bekleme süresi 48 saniyeden 40 saniyeye düşürüldü.
- Ethereal Shift:
- Artık erken sona erdirilemiyor.
- Torment Pulse:
- Puls aralığı artık sabit ve bekleme süresi azaltıldığında düşmüyor.
- Superior Cooldown:
- +100 Ruh Kalkanı sağlıyor.
- Escalating Exposure:
- Hasar üzerindeki Ruh Direnci -15%’ten -12%’ye düşürüldü.
- Yığın başına artış %6’dan %5’e düşürüldü.
- Süre 15 saniyeden 12 saniyeye azaltıldı.
- Refresher:
- Bekleme süresi 212 saniyeden 230 saniyeye artırıldı.
- Mystic Reverb:
- Yavaşlama %50’den %40’a düşürüldü.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Oynanış ve Harita Değişiklikleri
- Trooper Saldırı Menzi:
- Trooper’ların Lane Guardian’lara karşı saldırı menzili 13.5m’den 12m’ye düşürüldü.
- Oyuncuların Lane Guardian’a saldırabilmesi için rampanın üzerinde 19m içinde olmaları gerekiyor.
- Guardian Değişiklikleri:
- Oyun başlangıcında Guardian’lar trooper’lardan %70 daha az hasar alıyor; bu hasar her dakika %10 azalıyor (10. dakikada maksimum %30 artış).
- Guardian’ların oyunculara karşı hasarı %20 artırıldı.
- Kamp Değişiklikleri:
- Orta Kampların spawn süresi 7 dakikadan 5 dakikaya değiştirildi.
- Zor Kampların spawn süresi 7 dakikadan 8 dakikaya çıkarıldı.
- Teleportör Değişiklikleri:
- Teleportörlerin açılma süresi 10 dakikadan 8 dakikaya düşürüldü.
- Teleportörler şimdi karşı tarafa ulaştıktan sonra 5 saniye boyunca +3 m/s hız veriyor.
- Urn Değişiklikleri:
- Urn, koşucunun minimap’te görünmesine neden oluyor.
- Ağır Melee, urn koşucusunun urnu düşürmesine sebep oluyor.
- Urn teslimatı, takımınızdaki her oyuncuya kalıcı bir Golden Statue buff’ı veriyor.
- Urn ödülü %15 artırıldı.
- Urn, gökyüzünden daha hızlı düşüyor.
- Dengeleme Değişiklikleri:
- Comeback formülü, takımın net değer hesaplamasında biraz daha az ağırlık taşıyor; zayıf düşen kahramanın gücüne daha fazla odaklanılıyor.
- Guardian/Walker/Patron/Shrines için denetlenebilir orb yüzdesi %54.55/66.67/100/0%’dan %35’e yeniden ölçeklendi.
- Genel Değişiklikler:
- Tüm kahramanların hareket hızı 0.3 artırıldı (Enduring Speed %0.3 azaltıldı).
- Mermi ve Ruh yaşam çalma artık azalan şekilde yığılmaktadır.
- NPC birimlerinin (Trooper, Boss vb.) hasarını azaltmayan ve tüketmeyen kalkanlar oluşturuldu.
- Harita Düzenlemeleri:
- Teleportör yerleri güncellendi ve dış koridor Walker’ları arasında seyahat etmek için taşındı.
- Yer altı tünellerinde yeni teleportörler eklendi.
- Yer altı teleportörleri, haritanın aynı tarafında Subway ve Tünel arasında gidiyor.
- Merkez Tapınak çevresindeki kanallar biraz genişletildi ve arkadaki merdivenler yeniden eklendi.
- Garage ve Night Club’da ipler ikinci kata götürecek şekilde değiştirildi ve çatıya çıkmak için merdivenler eklendi.
Deadlock Ekim 10 Yaması: Genel Değişiklikler
- Yeni Casting Modları: Üçüncü casting modu olan Quick Cast eklendi. Bu modda, tuşa basıldığında menzil/radyüs gibi bilgiler gösterilecek ve tuş bırakıldığında Instant Cast gibi işlev görecek.
- Girdi Tamponlama: Bir yetenek kullanıldığında ve hemen ardından başka bir yetenek için giriş yapıldığında, ikinci yetenek hemen kullanılacak.
- Build Tarayıcı Güncellemesi: Build tarayıcısında, her build için benzersiz bir ID görüntülenecek. Bu ID’yi kopyalayarak arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.
- Özel Lobilerde Oyuncu Değiştirme: Özel lobilerde, her iki takımdaki oyuncular arasında kolayca değişim yapabilme imkanı eklendi.
- Kopya Kahraman Ayarı: Özel lobilerde “Kopya Kahramanlara İzin Ver” ayarı eklendi.
- Yüksek Öncelikli Kahramanlar: Ivy ve Dynamo gibi belirli kahramanların ikili koridorlarda daha yüksek önceliğe sahip olacağı belirtildi.
- Ses Ayarları: Her oyuncu için ses seviyesi kaydırıcısı eklendi.
- Oyun Başlangıç Kuralları: Oyun başladığında ilk üç dakika boyunca duraklatma yapılamayacak.
- Yeni Lokalizasyon: Tayca ve Endonezyaca dil desteği eklendi.
- Hata Düzeltmeleri: Birçok hata düzeltildi; örneğin, trooper’ların zipline üzerindeyken güvenilir bir şekilde ateş edememesi ve bazı ses efektleriyle ilgili sorunlar giderildi.
- Geliştirilmiş Ses Efektleri: Yeni ses efektleri eklendi ve mevcut efektler güncellendi, böylece daha net bir deneyim sunuldu.
- Görsel İyileştirmeler: Birçok yetenek ve durum göstergesi, oyuncuların daha iyi anlaması için güncellendi.